Niinkuin edellisessä postauksessa mainitsin pienimuotoisesta syömishäiriöstä, joka oli aiemmin.. 

Kaikki alkoi siitä kun innoistuin treenaamisesta vähän liiakseen ja päätin vihdoin oikeesti tehdä myös ruokavaliolleni jotain, että en mätä paskaa suuhuni ja treenaa kovasti, koska se ruokavalio on miltein tärkemäpi osa kun se liikunta. 

Yhtäkkiä vain kokoajan jäi enemmän ja enemmän ruoka-aineita pois ruokavaliosta ja lopulta söin vaan salaattia, raejuustoa, kevytmehukeittoa, hedelmiä, vihanneksia, kanaa, marjoja sekä puuroa. Jätin lisäravinteetkin pois, koska onhan niissä kaloreita aika huimasti. Yritin välillä myös oksentaa syömäni ruuat, mutta ei ollut mun juttuni.

Liikunta alkoi lopulta tuntua pakkopullalta ja samalla olo muuttui kokoajan vain negatiivisemmaksi. Ihoni kalpeni ja kasvot kapenivat älyttömästi. 

Laihduin 8-9kg. Sain aikapaljon kuittailua siitä, että mihin reiteni,pyllyni,kasvojen pyöreys sekä rintani ovat kadonneet.. 

Lopulta päätin ryhdistäytyä. Ajattelin pysyväni samassa painossa, että en halua painavani yhtään enempää. Mut ei se mennyt niinkuin piti, lihakseni alkoivat kasvaa takaisin ja samalla tulla vähän sitä ylimäärästäkin. 

En mä mikään lihava ole, enkä yhtään ylipainoinen. Oon normaalipainoinen sekä kokoinen. Vaikkei musta tunnu yhtään siltä. Ei ollenkaan. 

Mun vointini on tällä hetkellä suoraansanoen aika paska. 

Haluan taas pudottaa muutaman ylimääräisen kilon, menettämättä lihaksiani. Mä aijon tehdä sen, mä haluan tehdä sen. Musta tuntui liian paskalta kuulla, että oon lihonut. Mä en halua kuulla sitä enää..koskaan.